Friday, June 08, 2007

Karam Singh Walia.. (Buang masa jer baca.penuh ngan karutan)

eii...napela tangan die naik turun naik turun...papepun sebab trademark tue die terkenal pun. napelak tetibe cakap pasal KSW nie? coz ako dok tercangok depan tv ngok berite. setiap org mesti at least ade trademark die. datuk K sebab misai die, PM sebab hadhari, habiburahman s.razi sebab ayat-ayat cinta (fuhh..sedey2), aku? tolong jgn susah2 pk. aku mengarut je ni. nape la aku asik mngarut ni. aku nak quit keje. tapi tak sampai ati bila doc aku kata suh tolong die sampai projek dia abis plus ngan nada, tone and pitch rendah yang die gunakan. aku rasa frekuensi lebey sket jer dari nyamuknyer frekuensi ~ 40-100 desibel (dBA). ngarut kali kedua. dah lama tinggalkan fizik. subjek yang aku paling xminat walaupun cikgu die ensem dan baik ati. siap boleh buat beradu ngan nyenyak tanpa pape gangguan. cecikgu kat sek aku memang baik sangat walaupun kawan2 aku tido (termasuk aku la). aku amik 1/2 daripada 365 hari untuk faham slanga ckgu fizik aku.gink adalah logam.rerupanye zink.gelak jap.balik pasal cekgu kat sekolah aku yang memang xnak kejut bebudak yang tido sebab tue memang inheritence dari senior dedulu. kata mereka tak kejot pun, korang pandai. yang aku peliknyer, aku xpandai2 pon. nie semua salah senior2 aku dedulu yang suke tido tapi pandai. nainkali kalo pandai xyah tido.kesian kat orang yang tak pandai tapi suko tido.akulah orangnyer.aku ngarut kali ketiga. bulan 12 aku nak gie U.K. aku dah buat keputusan.tetap.tanpa pindaan. mesti ada org senyum baca nie. umi dan abah dah restui atas cadangan kami. kalo jadi, jadila. ngarut kali keempat. bile aku baca balik muqadimah aku, baru aku sedar yang aku nak cakap pasal nak quit keje. aku paling xsuke call2 org nie. macam la aku nak sangat call2 depa ni. aku ingat keje aku sebelum ni buat research jer tapi indah khbar dari rupe. lebey daripada tue kene buat. nak kene call org same ari2. xcampur ngn birokrasi government lagi.penat.letih.so exhausted. takpe2 banyak2 bersabar bak kata awak kan. La Takhaf Wala Tahzan Innallaha Maana. k ja ada give aku buku tajuk macam nie as an advanced present untuk hadiah kawin (tipu je). buku die bagus. kalo aku rasa cam nak sedey je, cecepat aku amik baca buku ni. hilang sedey. cam amik ubat mesopothamine. lega terus. bile aku start xbuat keje siap ar kene ari isnin nie. mesti kene la cik asma' nih. nak lega nanti aku nak minum susu la 2 cawan ker bagi serotonin aku tinggi sket. biar senang aku sangap. ngarut kali keempat. abah cuti empat hari. aku pelik nape tak genapkan jer lima hari. bukankah Allah suka nombor ganjil? pelik untuk aku. tadapape yang pelik bagi abah aku. sibling2 aku enjoy la. dapat abiskan duit abah aku selama 4 hari. bukan senang. jarang sekali seperti ini datang. proposal presentation aku kene tunda lagi ke ari 18hb jun. tunda buat kali kedua. dapat bersedia lagi. harap-harap la. nape aku asik mengarut. gelap hati ni. lagho 24/7. mujur ada sahabat2 yang membantu dan yang rapat dengan ku. aku ingin biah yang solehah.

p/S: dapat voice recorder free ari ni.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


I WANNA BE DIFFERENT, I WANNA STAND OUT,.... I WANNA BE ME

"FReiNds 'n FLowERs 'r MUcH 'dA sAMe, wHEn THey'rE TOGAther, soMeTHinG bEAutIful wILL hAPPen..." by ASMA' ALI