Sunday, April 08, 2007

Kpd gadis2 di luar sane

Message:

Pesanan Penting:


Menurut laporan Polis seorang wanita telah dirogololeh 5 lelaki disebuah kelab malam di Singapurapada malam Sabtu sebelum ditinggalkan.Wanita tersebut tidak berupaya untuk mengingatikejadian malam tersebut, namun ujianmengesahkan bahawa beliau telah dirogol berulangkali dengan kesan rohypnol di dalam darahnya danprogestrex, sejenis pil "mencuci" yang kecil.
Dadah tersebut kini digunakan oleh perogol-perogol dan kemudian "mencuci" mereka.
Progesterex dibekalkan kepada para Doktorhaiwan untuk"mencuci"haiwan besar.Khabarnya Progesterex digunakan bersamaRohypnol, sebagai dadah "Dating" dan rogol.
Apa yang mereka perlu lakukan ialah menitiskanRohypnol ke dalam minuman si gadis, mangsatersebut tidak akan ingat apa-apa pun esokpaginya, apa yang berlaku kepadanya sepanjangmalam tersebut.
Progesterex amat senang larut dalam minuman,akan "mencuci" agar simangsa tidak akanmengandung akibat dari perkosaan tersebut dansiperogol tidak bimbang untuk perlu menjalaniujian air mani dan DNA kemudian.
Kesan dadah ini adalah K*E*K*A*L terhadap simangsa. Prodesterex asalnya adalah untukmemandulkan kuda, Mana-mana wanita yangmengambilnya TIDAK AKAN MENGANDUNGSAMPAI BILA-BILA.
Si durjana boleh memperolehi dadah ini bolehmendapatkan dadah ini daripusat haiwan atau mana-mana universiti, dan iadiramalkan akan digunakan dengan berleluasa dikampus-kampus.
Tolong edarkan maklumat ini kepada semua yanganda kenali, terutama teman wanita dan gadisremaja.
Berwaspada apabila anda keluar, jangan biarkanminuman anda terbiar tanpa dijaga oleh orangyang anda percayai.


Azila Bakri,
Social Worker,

All Women's Action Society (AWAM )

p/s: men become wiser by thinking...so jus use ur li'l brain to think more deeper on ur life vision? better to make it more balance wif d medula oblongata...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


I WANNA BE DIFFERENT, I WANNA STAND OUT,.... I WANNA BE ME

"FReiNds 'n FLowERs 'r MUcH 'dA sAMe, wHEn THey'rE TOGAther, soMeTHinG bEAutIful wILL hAPPen..." by ASMA' ALI