Sunday, June 10, 2007

kene pecah masuk

semua statement tentang hariss di bwh adalah hasil penulisan empunya diri sendiri. ya. hariss yang tulih ttg dirinya sendiri di blog aku. tahpape. aku gi baca jurnal CVD kat bwh. tanpa disedari, dia ambil peluang tue lalu merembat masuk ke dalam blog aku yang terlupa untuk ditutup (baca dgn nada laju, ok). kemudian, gol. ya. akhirnya sebuah catatan ringkas mengenai dirinya sendiri terpampang indah di blog aku. biarkan aja. aku takkan delete. hasil buah penulisannya. aku bukan jenis yg suke merosakkan atau menjahanamkan hasil karya org lain. aku hormat penulisan mereka. mereka pun ada gaya penulisan mereka tersendiri. aku takkan hina. masing-masing punya pendapat. pendapat yang nak dilontarkan. biarkan. jadi aku biarkan. namun bolehkah aku biarkan mereka hanyut. ataupun mereka pk aku yg sebenarnya hanyut. kalau semua dok pk hanyut, sape jer yg idup. ntah. merepek lagi. aku dah penat cari prevalence untuk pompuan yg menopause yang ada CVD kat Malaysia. susah. kat U.S berlambak2. aku tanya hariss. hariss kata dgn nada yang xda perasaan "ko watlah kajian kat U.S jer kalo dah prevalence die ada kat sana". lalu die kuar ke mana-mana ntah. aku masih dalam keadaan bingung. betul ke dak si hariss nie. die pun kene bentang next week. good luck untuk hariss jugak.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


I WANNA BE DIFFERENT, I WANNA STAND OUT,.... I WANNA BE ME

"FReiNds 'n FLowERs 'r MUcH 'dA sAMe, wHEn THey'rE TOGAther, soMeTHinG bEAutIful wILL hAPPen..." by ASMA' ALI